9 najčešćih pogrešaka na društvenim mrežama

Objavljeno: 10.11.2014.

Ako ste mislili da je otvaranje računa na nekoj društvenoj mreži ili objavljivanje nekog sadržaja održiv dio vaše marketinške strategije – prevarili ste se. Izbjegavanjem ovih pogrešaka iskoristit ćete sve prednosti društvenih mreža, ali i povećati povrat od ulaganja (ROI).

1. Nema strategije. Jednostavno postavljanje statusa, bez cilja i strategije, neće vas odvesti do povećane prodaje. Morate dobro planirati strategiju nastupa na društvenim mrežama.

2. Kvantiteta je iznad kvalitete. Odlično je imati tisuće lajkova – no jesu li svi oni zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu? Identificirajte ljude tzv. brand ambasadore koji će vjerno dijeliti postove proizvoda i usluga sa svojim prijateljima.

3. Neredovito ažuriranje statusa. Kontinuirano objavljujte zanimljiv i privlačan sadržaj kojim ćete zadržati pažnju online publike.

4. Zatrpavanje objavama. Nemojte pretjerivati s objavama jer ćete spamiranjem samo izgubiti fanove. Podijelite neki sadržaj s drugih stranica, potaknite komunikaciju pitanjima…

5. Sljedbenici ne postaju klijenti. Malo je ljudi koji kad vide oglas, odmah odgovaraju kupnjom. Ovo je još jedan od razloga zašto trebate stvarati kvalitetan i zanimljiv sadržaj kojim ćete privući pažnju.

6. Prisutnost na svim društvenim mrežama. Nema smisla biti prisutan na svim društvenim medijima koji postoje, jer im se ne možete posvetiti u jednakoj mjeri. Zato se fokusirajte samo na nekoliko njih.

7. Sve objavljujete ručno. Postoje brojni alati koji omogućuju da zakažete objavu i komunicirate s fanovima na nekoliko društvenih mreža. Olakšajte si posao i uštedite dragocjeno vrijeme.

8. Ista poruka na svim društvenim mrežama. Postoje fanovi koji vas slijede na nekoliko društvenih mreža, pa ako vi objavljujete isti sadržaj na svim mrežama, tada oni primaju duple sadržaje. Time smanjujete mogućnost da podijele sadržaj ili kupe vaš proizvod.

9. Nedostatak osobnosti i vrijednosti. Putem društvenih medija prenosite svoje vrijednosti i osobnosti na fanove i tako gradite povjerenje. Razmislite, objavljujete li jedinstven i prepoznatljiv sadržaj u skladu s vašim vrijednostima ili riskirate zbunjujući svoje fanove?

Popularnost društvenih medija raste, a vama je u cilju da zanimljivim sadržajem privučete i uključite ciljanu publiku i povećate prodaju, zar ne?

Prednosti društvenih mreža

Prednosti marketinga na društvenim mrežama.

Vođenje vaših društvenih mreža

Otvaranje i vođenje vaših profila na društvenim mrežama.

Koju društvenu mrežu odabrati?
Koju društvenu mrežu odabrati?

Kada ste u nedoumici, obično je najbolje započeti svoju društveni strategiju polako, i koristiti tri najpopularnije i najveće društvene mreže: Facebook, Twitter i Google Plus.