Kako napraviti odličnu infografiku?

  • mail-icon

Objavljeno: 08.12.2014.

Informacijska grafika, poznatija kao infografika je vizualni prikaz koji složene podatke i informacije prikazuje na jednostavan, pamtljiv, brz i slikovit način. Ono što je najvažnije, ona igra ključnu ulogu u vizualnom svijetu marketinga.

Danas se infografike koriste u medijima, znanstvenim radovima, člancima, obrazovanju, prometnim znakovima, priručnicima i kartama. Informatičari, matematičari i znanstvenici koriste infografiku kako bi razvili simbole pomoću kojih mogu komunicirati.

Infografika je informacija koju je teško objasniti riječima pa se koriste vizualni znakovi koji označavaju svakodnevne pojmove poput slike busa koja označava autobusnu stanicu.

U novinama se najčešće koriste za prikaz vremenske prognoze, karata, događaja i statističkih podataka.

Jeste li znali da dodavanjem slike uz Facebook post generirate do 65% više interakcije sa svojim fanovima?

Za izradu odlične infografike potrebno je slijediti nekoliko važnih uputa.

1. Brojeve prikažite vizualno

u infografikama brojeve prikažite vizualno

Želite li predstaviti tjedni izvještaj rada ili neku novu poslovnu ideju investitorima? U svakom slučaju, najbolji učinak postići ćete ako činjenice i brojke prikažete uz pomoć infografike. Istražite koje slike i grafike možete iskoristiti za prikaz tih elemenata. Ako vaša anketa ili izvještaj sadržavaju neki izuzetno visok ili značajan podatak, ovo je idealna prilika da ga uz pomoć vizualizacije istaknete.

2. Brojeve postavite unutar oblika

u infografikama brojeve smjestite u oblike

Oblici pomažu zadržati fokus na sadržaju. Srce svake dobre infografike su brojke i statistika – istaknite ih! Na raspolaganju vam je stotine različitih oblika, ali zapamtite da svakom obliku možete jednostavno promijeniti boju i veličinu kako bi ga prilagodili dizajnu.

3. Bojama istaknite glavne informacije

u infografikama bojom istaknite važne informacije

Boje vam mogu pomoći da povećate učinak infografike. Koristite svijetle, vesele boje koje povećavaju šanse da informacija budu primijećena.

4. Linijama stvorite mentalne mape

u infografikama koristite mentalne mape

Kao što oblicima, ilustracijama i ikonama možete stvoriti infografiku, tako i uz pomoć mentalnih mapa možete prikazati informacije. Koristite jednostavne linije koje ne odvraćaju pažnju od ostalih elementa.

5. Stvorite vizualne oznake koristeći konzistentne elemente

u infografikama koristite konzistentne elemente

Korištenjem vizualnih oznaka dopuštate korisniku da pogledom neprimjetno stvori sliku. To je odličan način da podijelite kompleksne informacije na manje dijelove te ih putem oznaka prepričate na jednostavniji način. S obzirom na to da su oznake povezane, koristite dosljedne elemente. Na primjer, koristite samo slova ili brojeve u krugovima istih boja.

Upotpunite svoju marketing strategiju i povećajte interakciju s korisnicima uz pomoć infografike!

Responzivan web dizajn i search engine optimizacija

Responzivan web dizajn i search engine optimizacija

Responzivan web dizajn i search engine optimizacija
Zašto je responzivan web dizajn vašan za vaš SEO? Kako pomaže vašoj stranici da ostane pri vrhu rezultata pretraživanja?

što je responzivna internet stranica?

Što je responzivna internet stranica?

Što je responzivna internet stranica?
Koje su prednosti? Ima li nedostataka? Isplati li se unaprijediti već postojeću web stranicu? Odgovori na ova pitanja su tu.

Web stranice prilagođene mobilnim uređajima

Web stranice prilagođene mobilnim uređajima

Web stranice prilagođene mobilnim uređajima
Pametni telefoni su svakim danom sve popularniji, tako da bi trebali dizajnirati web stranice koje se na njima dobro prikazuju.