Marketing na društvenim mrežama

  • mail-icon

Marketing i društvene mreže

Što je marketing na društvenim mrežama?

Marketing na društvenim mrežama je proces razvoja, izgradnje i vođenja online zajednice na društvenim mrežama. Učinkovito upravljanje društvenom mrežom Vam može donijeti veliku prednost nad konkurencijom.

  • Poboljšajte lojalnost kupaca prema vašem proizvodu
  • Osigurajte konstantnu komunikaciju s korisnicima vaših proizvoda ili usluga
  • Učvrstite vezu između Vas i vaših klijenata
  • Uključite se u druge društvene medijske kampanje i integrirane marketinške kampanje
  • Povećajte posjećenost vaše trgovine i vaše web stranice
  • Obavijestite potencijalne klijente o vašoj prisutnosti u lokalnoj zajednici
  • Saznajte što ljudi govore o vašem proizvodu ili usluzi
  • Prednosti marketinga na društvenim mrežama

    Prednosti društvenih mreža

    Prednosti marketinga na društvenim mrežama

    Omogućena je brza komunikacija s klijentima - što rezultira povećanjem povratnih informacija, prepoznavanje potrebe kupaca, te razvoj proizvoda usmjeren prema potrebama kupaca

    Smanjene komunikacijske barijere - jednostavno pošaljite poruku kupcima o novim proizvodima te razvijte strategiju odnosa s javnošću.

    Uključite i druge zadovoljne korisnike - dopustite zadovoljnim i lojalnim kupcima da profitiraju prenoseći vaše marketinške poruke.

    Stjecanje pouzdanog savjetnika - osobno podržavanje vaših marketinških poruka od strane korisnika povećava šanse da i drugi potencijalni korisnici brže prihvate vaš proizvod ili uslugu.

  • Vođenje vaših društvenih mreža

    Vođenje vaših društvenih mreža

    Vođenje vaših društvenih mreža

    Otvaranje i vođenje vaših profila na društvenim mrežama
    Izrada strategije nastupa na društvenim mrežama
    Dizajn svih vizualnih sadržaja
    Redovno plasiranje relevantnog sadržaja
    Odgovaranje na sva pitanja korisnika
    Priprema novih prijedloga sadržaja i strategije

    Upravljanje društvenim mrežama uključuje kombinaciju vodstva i umjerenosti, dugoročnog angažmana, podršku za reklamne kampanje, kreiranje sadržaja, komunikaciju s korisnicima i izvješćivanja, uz analizu podataka kako bi bolje usmjerili svoju društvenu strategiju. Hoćemo li vašom društvenom mrežom upravljati samostalno ili kao dio tima, varira od projekta do projekta.

  • Koju društvenu mrežu odabrati

    Koju društvenu mrežu odabrati?

    Kada ste u nedoumici, obično je najbolje započeti svoju društveni strategiju polako, i koristiti tri najpopularnije i najveće društvene mreže: Facebook, Twitter i Google Plus.

    Trebate li savjet koja je društvena mreža najbolja za vaš posao? Uz svaki posao dobro je pokrenuti i nekoliko društvenih mreža kako bi u vaš marketinški doseg uključili i on-line zajednicu. Međutim, ako nemate community managera, održavanje višestrukih društvenih mreža može biti velik posao i oduzimati vam previše vremena koje bi ste trebali posvetiti vašem core businessu.

    Važno je upamtiti da se društvene mreže veoma brzo transformiraju, šire, rastu a neke od njih i propadaju, te da svaka društvena mreža zahtjeva drugačije pristup. Marketing na Twitteru nije isti kao Facebooku, niti je objavljivanje na YouTubeu isto kao i na Foursquareu.